Ja kaikki sujui paremmin kuin hyvin. Ruuhkaa ei rapussa ollut vaikka monet muuttivat samana päivänä. Onneksi oltiin niin aikaisia muuttajia. Hissi on pieni koppi ja suurin osa tavaroista oli pakko kantaa kuudenteen kerrokseen. Lähinnä pahvilaatikot ja pienet huonekalut mahtuivat hissiin. Illalla oli sitten reidet kipeinä ja koska muuttoa on taloon tehty  nyt useina päivinä niin on ollut pakko kävellä portaita ylös! Tottumattomalle se kyllä tosiaan tuntuu!

Vinttikomero on iso ja sinne olen joutunut kantamaan tarpeettoman tavaran. Tänne muuttoa tehdessä ne olivat vielä tosi tarpeellisia....Sitten kun olen kotiutunut ja aikaa alkaa olla niin käyn toden teolla vinttitavaran kimppuun. Nyt on juuri ja juuri puhtia järjestää tänään vielä muutama laatikko paikoilleen. Sitten meinaan ottaa lasin viiniä ja syödä suklaarasian!

Väsyttää jo nyt niin että mieli tekisi jo nukkumaan yöunille. Ei kyllä kannata vielä haaveillakaan sellaisesta. Kolinaa ja muuttojen ääniä kuuluu senverran että ei ihan vielä ole rauhallinen uni hetki. Puolikkaalla nukahtamispillerillä olen saanut nukuttua ja se on positiivista. Yötkin on olleet rauhallisia ja vaikka olen heräillyt muutamaan otteeeseen keskellä yötä, niin uni on tullut samantien takaisin.

Mies laitteli pari päivää minulle tavaroita kasaan ja pääsi vasta tänään omaa kotia laittelemaan. Yöt on vietetty täällä, mutta ensiyö on sitten ensimmäinen yö yksin täällä. Kuinkahan osaan nukkua?

Alastalolla oli kauniita kuvia! Minulla on vastapäätä todella kaunis vanha talo. Siitä saisi hienoja kuvia ja jossain vaiheessa meinaan napsiakin muutman talokuvan. Olen ottanut jokusen kuvan vanhoista taloista ja ajattelin niistä tehdä jonkinlaisen talokollaasin. Harvemmin tulee katseltua bussin tai ratikan ikkunoista talojen seiniä, mutta jostain syystä nyt on tullut kiinnitettyä niihin kovasti huomiota. helsingissä on niin kauniita, vanhoja taloja ja upeita portaikkoja ja ikkunoita. Monissa vanhoissa taloissa on jopa koristeita seinissä. Ei mitään tiiliskivi kolhooseja!

Nyt alkaa lepotauko ja jatkan joskus  myöhemmin tarinaa uudesta kodistani! Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille.