Nukuin taas liian pitkään ja istuin vasta puolen päivän aikaan aamukahville! Onneksi sentään sain nukuttua vaikka illalla olo oli aika levoton. Valvoin vielä puolen yön aikaoihin ja vasta sitten tuli jossain vaiheessa uni vaikka olin jo unipilleritkin ottanut.

Toivottavasti tänään saan helpommin unta. Tosin huomenna on jännä päivä, teen sen vuokrasopimuksen. Kun sen on tehnyt se onkuin piste iin päälle. Vielä täytyy vuokraennakot käydä pistämässä eteenpäin ja sitten on kaikki selvää. Rupean asustelemaan yksin.

Huomasin että olen aika avuton ihminen. Mietin kuinka kummassa osaan mennä sinne vuokrasopimuspaikalle. Minulla kun on aina ollut mies apuna joka asiassa. Sitä ei enää viitsi itse ottaa sitten asioista selvää kun tietää kaverin aina hoitavan asiat. Sain kuitenkin homman selville ja olen tosi tyytyväinen siihen.

Passianomuksenkin kävin hakemassa ja kuvat ottamassa ja nyt paperit on vain viemistä vaille. En ennättänyt niitä tänään viedä kun tuli kiire linja-autoon ja tänne kaupunkiin. Vien paperit sitten kun seuraavan kerran olen sopivaan aikaan maalla. Onneksi ei ole kiire, mutta tammikuussa passini vanhenee ja siihen mennessä haluan uuden. Samoin hankin uuden henkilöllisyystodistuksen.

Tulin siis tänään tänne kaupunkikotiin ja tämä jo on alkanut kodilta tuntumaan. Nyt on sitten kuukauden päästä taas sopeutumista uuteen asuntoon ja siitä olisi aloitettava uuden kodin luominen. Eilisen illan istuin ja mietiskelin kynän ja paperin kanssa tavaroitani ja mitä haluan mukaan. Eipä sitten ollut ihme kun uni ei heti tullut. Olin vähän huolissani MIesystävästäkin kun hän on ollut vähän kipeänä. Soittelin jo päivällä onko mies menossa lääkäriin ja on kuulemma huomenna. Onneksi.

taidan tässä nyt vähän rentoutua ja virkata huivia eteenpäin ja kohtahan se on iltataas mennytkin ja pääsen taas nukkumaan. Toivottavasti ilman pitkiä valvomisia.