Sinänsä ihan mukavaa jälleen. Antaa kummasti sisältöä elämään. Muutoin ajatukseni pyörisivät vain Miesystävän ympärillä

Olen niin totaalisen hullaantunut siihen raihnaiseen, keski-ikäiseen (56v) äijään kuin vain voin olla! Todella kummallista ja vähän hulluakin. Olen RAKASTUNUT ja niin on kuulemma hänkin, minuun.

Kuitenkaan emme voi "virallistaa" tätä suhdetta tuskimpa koskaan. Niin tiukasti mies on kiinni vaimossaan ja taloudellisissa seikoissaan, että yhdessä olomme on vain näitä satunnaisia, salaisia tapaamisia jatkossakin. haluan itse toki enemmänkin ja Miesystävä on siitä tietoinen. Miettii joskus itsekin muita mahdollisuuksia, mutta toistaiseksi elellään nyt näin. Kunpa nyt vain itse malttaisin olla painostamatta ja kiusaamatta häntä liiallisella omistamisen halullani.

Meillä oli ihana viikonloppu! Olimme Miesystävän mökillä ja ilmat olivat loistavat. Saunottiin, käytiin marjassa, Miesystävä kaatoi yhden kuivuneen kelon, syötiin ja juteltiin ja juteltiin. Sekä harrastettiin ihanaa seksiä ja taas juteltiin.

Luoja että olen kateellinen hänen vaimolleen. Ja tavallaan ymmärrän häntä. Miesystävä on laiminlyönyt työnsä vuoksi vaimoaan ihan liikaa. Ja minä koetan vielä ymmärtää samaa miestä. Hullun hommaa! Jatkuvasti kuitenkin toivon heidän päätyvän jonkinlaiseen sopuisaan eroon ja Miesystävän muuttavan saman katon alle minun kanssani.

Pakko ruveta miettimään muita asioita tai tulen sekopäiseksi kaipuusta. Ensi viikko onkin aika kiireinen. Tiistaina on lääkäri ja sydämen rasituskoe. Torstaina ajattelin mennä Taiteiden yöhön, mutta se jää nähtäväksi. On luvattu vähän huonoa ilmaa ja silloin ei ole oikein mukava vaellella Helsingin kaduilla. Mieheni lähtisi minun kanssani ja sekin olisi ihan mukavaa. Jopa Miesystäväni suosittelee minua parantamaan välejäni Mieheen. Mukavaahan se olisi. Riitelen hänen kanssaan jatkuvasti ja minä olen aina se aloittelija. Ehkäpä tästä Taiteiden yösä voisi olla apua. Sen näkee sitten torstaina.

Nyt painun pehkuihin ja katselemaan valokuvia Miesystävästä. Napsin niitä useammankin mökillä ollessani ja nyt pitäisi päättäää minkä niistä kelpuutan kehyksiin...Hölmä akka!