Huomenna muutan uuteen kotiini. Outoa ajatella että ensiyön nukun siellä, ihan vieraassa asunnossa ja siitä pitäisi sitten rakentaa minulle oma koti. Mies jää nyt tähän pikkuasuntoon asumaan ja toivottavasti tulee viihtymään. Odottaa kuulemma innokkaana tänne muuttoa. Minä ainakin olen viihtynyt tässä pikkuisessa pesässä.

Parikymmentä neliötä suurempi tulee minun asuntoni olemaan ja pienempään en kyllä mahtuisikaan. Minulla on niin paljon sitä harrastuskamaa ja vanhaa tavaraa, joista en ole raaskinut luopua. Paljon sain kyllä menemään lapsille ja siskolleni. Vanhempi tytär sai tänään pakettiautollisen huonekaluja ja tavaraa. Hyvä että niille on käyttöä. Luulen että joudun vielä paljon karsimaan näistäkin muuttotavaroista kunhan nyt ensin olen saanut kaiken paikoilleen ja alan miettiä rauhassa mitä näistä oikein kunnolla tarvitsen.

Nyt sitten koetan saada unta, mutta olo on vielä vähän levoton. Täytyy hetki istua pimeässä  ja mietiskellä jotain mukavaa. Tässä voi tulla pidempi paussi kirjoittelun suhteen, koska netti ei vielä taloyhtiössä pelaa ja tuskimpa viitsin lähteä kirjastoon kirjoittelemaan. Koeta käydä Miehen luona  lainaamassa hänen konettaan mikäli se hänelle sopii. Vähän on haikea olo, mutta samalla onneksi toiveikas!