Olen todella tyytyväinen talon pesutupaan ja nopeisiin koneisiin. Yksi hujaus kun saa pari koneellista pestyä ja puhdasta tulee eli kone on todella tehokaskin. Ainoa ongelma on se kuivatus. Pesutuvassa on vain yksi kuivauskaappi ja jos sinne pistää esim. päiväpeiton ja muutaman pyyheliinan kuivumaan niin mitään muuta ei sitten mahdukkaan. Ratkaisen sen ongelman omalta osaltani niin, että kuivattelen pyykkejä kaapissa jonkin aikaa ja tuon ne sitten sisälle kuivumaan loppukuivatukseen. Kesä oli mukavaa aikaa kun pystyi kuivattamaan pyykit narulla pihalla.

Tänään olisin sitten todella synkkä päivä. Puolesta päivästä lähtien on sataa tihuuttanut. Onneksi ennätin käydä kaupoilla ennen sateen alkua enkä pitkittänyt sitä pesutuvan jälkeen. En olisi saanut itsestäni irti lähteä enää kaupoille.

Nyt on pakolliset päivähommat tehty ja loppuillan saa vain olla ja nauttia. Vedän verhot eteen ja teen käsitöitä ja sitten illemmasta alan lukemaan. Pari kirjaa on kesken. En ole oikein saanut lukemisen päästä kiinni vaikka kirjat ovat ihan luettavia. kai minä vain mietiskelen puolilla aivoillani asuntoa ja loppupuoli vain kulkee omissa ajatuksissaan. Siltä tuntuu.

Tänään olisi ollut työpaikalla lääkäri, mutta sieltä soitettiin ja peruttiin aika. Nyt on sitten taas istuttava pitkiä toveja puhelimessa tilaamassa uutta aikaa. Voi harmi! Nukahtamispillereitä olen ikäväkseni joutunut käyttämään kun se uni ei vain näytä tulevan ilman niitä. Onneksi olen vähentämään sentään päässyt niitä. Iltaisin oikeastaan peloittaa mennä nukkumaan kun tietää ettei se uni tule ja jos joutuu tuntitolkulla valvomaan. Ihmettelen oikein mikä pelko se on, kun olen kuitenkin sairaslomalla ja ei tarvitse nousta ylös töihin. Voisin aivan hyvin valvoa vaikka useammankin yön ja opetella tätä nukkumista. Jotenkin vain mieli pistää hanttiin että olisi nukuttava normaaliaikaan.

Saapa nähdä taas kuinka tänä yönä käy....

Näin Miesystävänkin eilen ja oli oikein mukava päivä hänen kanssaan. Yhteinen päivä vain päättyi taas liian nopeasti. Jää aina niin paljon asioita puhumatta. Illasta sitten Mieheni tuli käymään ja vei minut ulos syömään. Tosin tälläkertaa maksoin minä. Kyllä raha on hupaa! Muutaman tunnin aikana meni koko viikon ruokarahat jotka olen mielessäni budjetoinut itselleni viikoksi tästälähtien. Rahat on tosi tiukalla sen uuden asunnon vuokran takia ja on pakko opetella elämään todella säästeliäästi. Nyt pitää jo säästää jo joulukuun vuokraa varten rahaa. Saa nähdä kuinka sitten ihan oikeasti onnistun tulemaan toimeen kun olen muuttanut joulukuussa.