Juttelin Miesystävän kanssa ja sain vastauksen tunteisiini. Miesystävä sanoi rakastavansa minua. Uskon hänen puheisiinsa, koska tämä mies ei sano mitään sellaista mitä ei tarkoita. Minä olen rakastunut siihen vanhaan ukkoon ja nyt olen kuitenkin muuttamassa mieheni kanssa uuteen kotiin.

Olen varsinainen sekopää!

Minä  ja Miesystäväni emme halua asua yhdessä ja en usko hänen edes haluavan muuttaa perhesuhteitaan ihan noin vaan. Enkä minä halua pakoittaa Miesystävää mitenkään edes tekemään minkäänlaisia vakavia päätöksiä elämässään. Jatkamme niinkuin tähänkin asti, mutta tunne hänen rakkaudestaan ja varsinkin tieto siitä, tekee minut onnelliseksi ja ehkä helpommaksi Miehenkin sietää.Mies kun kuitenkin haluaa muuttaa yhteen minun kanssani ja olin jokatapauksessa itse lähtemässä jo pois yhteisestä asunnosta. saa nähdä tuleeko tästä uudesta paikasta sitten yhteinen koti vai vain asunto kahdelle kauan yhdessä asuneelle tutulle.

Pakko ruveta virkkaamaan että saan ajatuksia vähän selkeämmäksi. Pitäisi käydä katsomassa joko uusi Novita lehti on Sokkariin tai Anttilaan ilmestynyt. Pakko varmaan tilata se itselle kun joutuu näin kauan sitä odottelemaan. Olen aina vain ostanut sen kaupasta kun joku kiva malli on kiinnittänyt huomiotani siinä. en uskalla nyt kutoa kovin paljon tämän sydän jutun takia joten huivin virkkaaminen sopii mainiosti minulle tehtäväksi.

Ihmettelen yhä itseäni ja kuinka voin mennä näin sekaisin yhdestä äijän köriläästä.....