Tapasin eilen miesystävän parin viikon paussin jälkeen ja näkeminen oli ihana. Tajusin, että olin rakastunut siihen mieheen enkä edes ollut huomannut sitä! Nyt olen ollut vuorokauden ihan hulluna huumasta. Tässä iässä rakastuminen tuntuu hullulta. Sitä vain ajattelee, että rakkaus kuuluu nuorille.

Minä nyt satun olemaan rakastunut ja meinaan nauttia siitä tunteesta niin kauan  kun se kestää.

Toinen ilon aiheeni on,että tyttäreni on raskaana. Se varmistui eilen neuvolakäynnillä ja minusta tulee mummo. On minulla jo kolme lastenlasta, mutta tämä on jotain toisenlaista. Olen viimeinkin hyväksynyt mummouden ja ikäni ilmeisesti. Lisäksi tytär on nuorimmaisen ja avioitui viimevuonna pitkäaikaisen poikakaerinsa kanssa. Heillä on ollut aika vaikeaa monellakin tapaa ja pitkästä aikaa näyttää heidänkin elämänsä tosi valoisalta.

Toivon sydämestäni, että tämä raskaus kestäisi loppuun asti ja lapsesta tulisi terve. Edellinen raskaus meni kesken jouluna. 

Pitkästä aikaa tämä lasintekokin taas on alkanut kiinnostaa. Suunnittelen jo mielessäni uusia malleja ja meinaan kokeilla ensiviikolla jo yhden työn kokoamista mikäli minulla on tarpeeksi lasinpaloja sitä varten.Myös innostus valokuvaukseen on taas heräämässä. Käyn tänään vielä ostamassa uuden akun kameraani. Aika nopeasti kuluu nämä kameran akut. Tuntuu, että ovat aina lopussa kun pitäisi ottaa paljon kuvia. Minulla on kesken vielä yksi valokuvasarja viimevuotisista kuvista. Toisen sain valmiiksi keväällä ja olen sen jo kehystänyt seinälle kaupunkiasuntoon. Nyt  samat kuvat pitäisi sitten vielä käsitellä mustavalkoisiksi, jotta voi välillä vaihta niitä.

En ole koskaan kokeillut Tiffany töiden tekoa. Viimevuonna olin menossa jo työväenopiston kursseille, mutta sitten iski tämä kamala masennus. Hyvä että jaksoin raahautua töihin. Kotona vain makasin ja toivoin että saisi mennä nukkumaan. Kuukausi tolkulla oli sellaista ja sitten tajusin mennä lääkäriin ja sain masennuspillerit. Niistä oli kyllä apua. Huomasin sentään olevani hengissä. Ja nyt olen jo kolmasosan vähentänyt niitä. Olen yhä hengissä. Ja jaksan ajatella harrastuksiakin.