ja olen aika väsynyt. Työpäivä tosin oli melko rauhallinen ja oli mukava olla töissä. On ollut aika pitkä päivä. Heräsin jo ennen kellon soittoa eli neljän paikkeilla ja nousin ylös ennen puoliviittä. Ennätin hyvin juoda kupin kahvia ja meikata rauhassa. Aamu oli tosi kaunis, mutta kylmä. Onneksi bussissa oli lämmintä. Joskus on aamut olleet tosi kylmiä ja tuntuu että olisi kohmeessa kun jää tunnin päästä pois bussista.

Iltapäivällä olin ihan sippi ja olin nukahtaa juuri ennen kuin tultiin perille. Kumman pirteä olen kuitenkin ollut. Keräsin pari kunnon kukkakimppua alakertaa; juhannusruusuja ja pioneita. Iiriksistä ja päivänliljoista sain komean kimpun pitkään maljakkoon keittiön lipaston päälle. Juhannusruusut vein tuoksumaan olohuoneeseen ja pionit keittiön pöydälle. Kohta alkaa vaaleanpunaiset ja valkoiset pionit kukkia!

Täällä sataa vettä ja nyt alkaa unettaa. Jos jaksaisi vielä hetken valvoa ja kirjoa, ettei tule mentyä liian aikaisin sänkyyn pyöriskelemään.

Laihdus sujuu hyvin! Itseasiassa yllättävän hyvin. En ole pahemmin mässäillyt. Mutta kaikki on laskettava tosi tarkkaan. Kolmesta luumusta menee yksi piste! Ja saan syödä 21 pistettä päivässä. Ei pahemmin viitsi pistää turhia suupaloja suuhunsa. Hätävaraksi minulla on painonvartijoiden namipussi. Tosin se on ollut jo keväästä asti minulla enkä ole vielä sitä avannut. Olen mässäillyt suklaata sun muuta. Nyt alkaa kuivat karkitkin kelvata!