Nyt sillä mielellä, että tilasin Painonvartijoiden kirjekurssin. Sellaisella hinnalla ei kehtaa olla laihtumatta!! Olen tosi laiska ja saamaton pitämään huolta painostani. Nyt se on pakko. Alkaa olla painoa niin paljon että on jo välillä vaikeaa kumartua.

Olen kyllä aina kävellyt paljon, mutta näköjään se ei auta ellen tee ruokailussa muutosta. Olen jo pyrkinyt poistamaan kaikki näkyvät rasvat, vaihtanut mahdollisimman rasvattomiin tuotteisiin ja todella yritän kävellä usein. Minulla ne kävelyt vain tahtoo olla sellaisia hidastempoisia. Pitäisi välillä oikein hengästyä.

Tänään tein kaksi pientä lenkkiä, mutta huomenna koetan tehdä sellaisen kunnon hikilenkin.

Ruokahan se on minun kompastuskiveni. Syön kaikkea mitä eteen kannetaan! Eli nyt on pakko ruveta itse tekemään ruokaa ja on kiinnitettävä huomiota mistä sen ruuan tekee. Välipalat on myös ongelmani.Yritän nimittäin olla syömättä niitä ja se kostautuu sillä, että kunnon ruoka aikaan olen nälkäinen kun susi ja voin syödä todella mahtavia annoksia. Iltanälkääkin tulee sitten pisteltyä poskeen kaikki talon suklaat ja makeat.Niistäkin on luovuttava....

Tälle illalle olen varannut rasvatonta maitoa,puolikkaan banaanin ja vesimelonia. Meinaan tehdä niistä pirtelön.

Katsellaan nyt kuinka tämä lähtee käyntiin ja koskahan se painonvartijoiden paketti tulee? Toivottavasti nopeasti. Olin viikonloppuna niin kiukkunen tälle painolleni ja vielä tuli otettua olutta ja viiniä kun tuli vietettyä Helsinkipäiviä  koko viikonloppu. Kurja morkkis!

Painoa pitää saada pois noin 12kg, mielummin hiukan enemmänkin, mutta se 12kg on se tavoite. Sitten olen pituuskäyrien mukaan ylärajalla.